Registrace a úvodní slovo
 
Lenka Stawarczyk
Stavíte nový brand a chcete si vzít na pomoc AI? Super! Kolik toho ale za vás opravdu zvládne udělat umělá inteligence a co si musíte odmakat sami? Na to si odpovíme. Probereme, jak zapojit AI do celého (re)bradning procesu a mrkneme na krátkou případovku pro startup, který jsme rebrandovali s pomocí AI. Ukážeme si, jak díky ChatGPT skloubit zdánlivě neskloubitelné, jak si poradit s tone of voice tak, aby si ho generované texty pořád držely, i jak generovat v Midjourney konzistentní vizuály podle nastavené firemní art direction. 
Daniel Špaček
Artificial Unintelligence. Kam jsme zatím došli, čím jsme si prošli a co nás zřejmě čeká. Uživatelské studie z pokusů začlenění AI generativních vizuálů do praxe.  
Jakub Javora
Využití umělé inteligence v ilustraci a designu. Výzkum pro využití v animaci – style transfer. Výhody a nevýhody nasazení v praxi.  
David Spáčil
Havran ukáže na několika praktických příkladech, k čemu je AI vhodná při videoprodukci a k čemu naopak vůbec. Než dá dohromady plnohodnotnou anotaci, přečtěte si zatím jeho mudrování, jestli prcat AI, nebo ne
Michael Petrus
Michael popíše, jak AI mění proces vizuální tvorby jeho studia a jak nastavuje budoucnost pro kreativní průmysl. Co se mění na klasické práci ilustrátora nebo designéra? Benefituje vůbec art direktor? Jaký vliv má na práci týmu a jak zůstat relevantní v tomto inovativním prostředí? Přijďte se inspirovat a nasdílet své vlastní zkušenosti!  
Kompletní program bude brzy, intenzivně ladíme detaily